Ännu en meningslös dag

H

Det var ett tag sen jag rapporterade nånting här. Jag har haft en svacka där jag varit inåtriktad och funderat mycket över livet.
Ibland vet man inte vad som är verklighet och vad som är fantasi. Myndigheterna och medierna förvrängar ju det mesta så ibland vet man inte vad som är upp och ner. Ofta slutar det hela med att man knivhugger en joggare och äter hans mjälte, eller tar med ett luftgevär på toppen av rådhuset och skjuter prick på moderater. Oftast slutar det med att man köper ett par paket jäst som man senare sitter och tröstäter framför Kvinnofängelset.

Ibland vet man bara inte.

Hur många var de sju små dvärgarna? Vilken färg är Hitlers bruna byxor?

Som teorin min kollega Dieter Doom förklarade för mig:

Uwe Boll + Skurt = Grodan Boll?

Vi ses

Inga kommentarer: