Listornas lista

Medborgare av planeten jorden!

Jag har för närvarande dechiffrat ca 80% av listan och har därför bestämt mig att lägga upp en rad namn från denna. Jag tar inget ansvar för detta beslut utan ser mig bara som en sanningens budbärare. Vem vet vad detta kommer ha för impaktverkan på samhället?

Lista på Skurt (och Darth Ingamays) mer kända allianser:
  • Adolf Hitler (modell A-54, byggd på 75-85% cybernetik och maskindelar)
  • Steve Jobs och stora delar av Apple-korporationen.
  • En rad svenska politiker och maktpersoner på båda sidor av blocken, bla Fredrik Reinfeldt och Mona Sahlin.
  • En stor del av världens poliskårer, främst i Europa.
  • Svensk Bilprovning
  • Familjen Hilton, främst Paris Hilton
  • JJ.Abrams, Michael Bay, Torkel samt Mårten Knutsson och säkerligen flera andra regissörer och nyckelpersoner, även i Hollywoodsocieteten och på större TV-bolag som använder TV och bio för att förslava våra hjärnor.
  • Globalt sett en rad nyhetstidningar och "nästan-tidningar" som tex Aftonbladet
  • Ronaldo Luis Nazário de Lima
  • Marratech, med stor säkerhet även Google
  • Många större religiösa föreningar, i Sverige tex. Svenska Kyrkan, Pingstkyrkan,
    utomlands tex. Röda Khmererna, Thuggee-kulten, Maroccos Hajkloster osv.
  • Josef Stalin (gått ur tiden, stroke 1953)
  • Jabbadabado Karélen (gått ur tiden, avlivad av Yamamoto 2008)
  • Agent Johnsson, okänt vilken organisation han tillhör.
Stämplade som "Kända fiender till världsordningen" av Skurt:
  • MBE, dvs mig själv och mina kollegor Doom och Yamamoto.
  • Jim Henson (gått ur tiden, förgiftad av Skurt 1990)
  • Huddingeböle Kommun
  • Mats Helge
  • Staden Pripyat i Ukraina, av okänd anledning.
Det gläder mig att Skurt inte känner till fler av våra allianser. Det gläder mig mindre att listan på hans allianser är så pass kort. Förmodligen hann Skurt radera stora stycken av den innan jag kunde få tag i den. Självklart så kommer alla Skurts utsända agenter att förneka all koppling till det gröna missfostret. Det är de tränade till.

Kampen fortsätter!
Klart slut

Inga kommentarer: