En skurt i gräset

Lägesrapport:

Januari har som vanligt varit en otroligt jävlig månad. Trots denna skamfläck på kalendern har jag den här månaden lyckats frambringa ytterligare fotobevis på vad som kan vara mänsklighetens största och mest komplexa konspiration. Bilden är från Jaltakonferensen 1945 där Churchill, Roosevelt och Stalin träffades för att underteckna vissa överenskommelser.

Det var bland annat under detta toppmöte som man beslutade att dela in Tyskland i fyra delar. (Andra beslut som togs var att förstöra alla kända recept på bananpannkaka samt öka bidragen till forskningen på televisionen för att senare kunna förslava våra hjärnor.)

Bilderna hittade jag genom att infiltrera en hemlig militärbas utanför Kertj i Ukraina.
För många är den här bilden bekant, så när som på en detalj.

Som ni säkert redan sett finns Skurt med på bilden. Varför den annars så familiära bilden är redigerad av all media sedan 1945 lämnar jag åt er tolkning. Men det här är framkallat av originalnegativen från Jaltakonferensen. Jag har tidigare fått kommentarer att mina bilder är "uppenbart redigerade". Det är bara förtal och dumheter och jag tänker inte svara på några sådana kommentarer. Dessa bilder är sanningen.

Det här betyder att Skurt inte bara hade världen i järngrepp under Andra Världskriget, utan hade fortfarande en stark maktposition under kalla kriget. En annan möjlighet är att Skurt, som tydligt var med under Jalta -45, manipulerade och lade grunden för kalla kriget!

Världen som den ser ut idag är alltså i stort formad av en maktgalen fleecegroda med Parkinsons.

Håll ut.

Inga kommentarer: